piątek, 1 kwietnia 2016

Wielkie SORRY!



Przepraszam Was wszystkich, ale nie miałam czasu na sprawdzenie rozdziału do Labiryntu Luster i prawdopodobnie nie znajdę go przez kolejny tydzień :((((
Mam teraz istne urwanie głowy.
Pomimo umowy z Yorumi Nateko, nie byłam w stanie napisać przez ostatnie dwa tygodnie chociażby jednego zdania do żadnego z opowiadań. Poważnie zastanawiam się nad zawieszeniem bloga do czasu kiedy przybędzie mi trochę wolnego. Na razie daję sobie jeszcze tydzień, a w przyszły piątek napiszę Wam co postanowiłam.
Jeszcze raz przepraszam.



2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że to tylko Prima aprilis...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko będzie okej, ale jesli naprawdę nie będziesz w stanie niczego napisać zrób sobie chwilową przerwę. Tylko pamiętaj, aby ta przerwa nie trwała za długo. Powrotu weny ann zwill :) Dasz radę ;D

    OdpowiedzUsuń